La început de drum…

O pagina cu şi despre numismatică. Voi posta aici articole şi studii dar şi informaţii privind sesiunile şi simpozioanele de numismatică. Pentru cei care nu mă cunosc câteva repere ale activităţii mele pot fi găsite în documentul alăturat.AurelVilcuCV

4 Responses to “La început de drum…”

  1. noviodunum.ro Says:

    Felicitari! Cat mai multe articole si pe blog.

  2. Balanescu Dana Antoaneta Says:

    Bravo, Aurel!
    sa patrunda..nu numai monedele..ci si numismatii in lumea..onlina!
    Tinem legatura si asa…
    Nu stiu daca mai functioneaza revista numismaticc de la Sibiu, mereu ma indemna sa colaborez Oltea Dudau, Dzeu sa o odihneasca in page..Stiu ca adresa am salvat-o la PC birou..Se ocupa de ea Claudiu..
    Chiar acum, de la pagina Muz. Brukenthal o sa ajung si la aceasta revista. Dupa atitea zile de sarbatori, parca mi s-a facut… pofta de..numismatica..
    De fapt, in cele 3 zile de revelion, petrecute la o pensiune din apropiere, o sa-mi iau carti (si) de numismatica.
    Toate cele bune, tie, familiei si colegilor,
    Dana A.

  3. Dorel Balaita Says:

    Felicitari! Sper sa tineti la zi aceasta pagina. Avem nevoie de informatii de la profesionistii din domeniul numismaticii. Va recomand si blogul meu de amator, http://numismon.blogspot.com , care este tot pe tematica numismatica.

  4. Aurel Vilcu Says:

    Multumesc pentru apreciere. Voi vizita blogul recomandat. In ceea ce priveste tinerea la zi a acestui blog…ma voi stradui.


Leave a Reply

